Ik ben 13 jaar of jonger

Je hebt drie keuze om te mogen vissen in alle wateren van Hengelsportvereniging Groot Hoeksche Waard.

KEUZE 1: Géén visvergunning nodig

Ben je 13 jaar of jonger dan mag je onder begeleiding van een volwassene die in het bezit is van de juiste VISpas, met één hengel zonder vergunning vissen. Zo kun je lekker eenvoudig kennis maken met sportvissen! Goed nieuws! jij hebt dit jaar GÉÉN eigen visdocument nodig. Veel plezier aan de waterkant!

Let op!
  • Onder begeleiding van een volwassene die een VISpas heeft van Hengelsportvereniging Groot Hoeksche Waard
  • Je mag maximaal met 1 hengel vissen
  • Het is verboden te vissen op roofvissen: Baars, Snoek en Snoekbaars.

KEUZE 2: Jeugdvergunning: iets voor jou?

Ben je 13 jaar of jonger dan en vis je nooit met meer dan één hengel? Dan kun je GRATIS een van onze Hengelsportvereniging Groot Hoeksche Waard aanvragen, deze even uitprinten en binnen 10 minuten kun je aan de waterkant zitten! Meer weten over de GRATIS Jeugdvergunning? Klik hier.

• Het jeugdvergunning is GRATIS
  • Je mag maximaal met 1 hengel vissen
  • Je mag alléén vissen met brood, deeg, maden, maïs of wormen
  • Het is verboden te vissen op roofvissen: Baars, Snoek en Snoekbaars
  • Nachtvissen met deze jeugdvergunning is verboden

KEUZE 3: Jeugd Vispas

Ben je 13 jaar of jonger dan mag je met de Jeugd VISpas van Hengelsportvereniging Groot Hoeksche waard met één of twee hengels in heel veel wateren vissen. Met de JeugdVISpas mag je bovendien met kunstaas op roofvis vissen. Vis je alleen in water bij jou in de buurt en nog niet met twee hengels of op roofvissen? Dan kun je tot je 14de jaar bij je Hengelsportvereniging Groot Hoeksche Waard ook terecht voor een GRATIS Jeugdvergunning. Meer weten over de Jeugd VISpas? Klik hier.

• Het JeugdVISpas is NIET Gratis
  • Je mag vissen met 1 of 2 hengel.
  • Je mag vissen ook wel eens met anderen of alléén
  • Je mag vissen op roofvissen: Baars, Snoek en Snoekbaars

> Klik hier op! Bestel Online JeugdVISpas. Je kunt meteen naar de waterkant! <