Groot Hoeksche Waard

Hartelijk welkom bij onze nieuwe hengelsportvereniging Groot Hoeksche Waard. Het heeft moeite gekost om dit tijdens de Covid-19 pandemie te organiseren, maar het is gelukt! Vanaf 1 januari 2021 vormen we één vereniging met de naam: Hengelsportvereniging Groot Hoeksche Waard.

Groots in de Hoeksche Waard

Vijf van de zes hengelsportverenigingen in de Hoeksche Waard hebben besloten om per 1 januari 2021 bestuurlijk te fuseren onder één nieuwe hengelsportvereniging, HSV Groot Hoeksche Waard. Daarmee worden hengelsportverenigingen HSV Binnenmaas, HSV De Rietvoorn, HSV De Torrepikkers, HSV Ons Genoegen en HSV Ons Plezier samen één hengelsportvereniging. Door deze fusie zal ongeveer 90% van de viswateren in de Hoeksche Waard bevisbaar worden onder één VISpas van de HSV Groot Hoeksche Waard. Tevens is de vereniging op gedeeld regio's.

Hengelsportvereniging HSV Hoeksche Waard wil een zelfstandige vereniging blijven, dus zijn er straks nog maar twee hengelsportverenigingen binnen de Gemeente Hoeksche Waard.