Jeugd Sportvissen

Gratis Jeugdvergunning

De gratis jeugdvergunning - die te downloaden is van de website - stelt kinderen tot 14 jaar in staat om met één hengel, beaasd met 'gewone' aassoorten (brood, maden of wormen) te vissen in de viswateren die op de vergunning staan vermeld.

Als uw kind op 1 januari 2023 nog géén 14 jaar oud is en komend jaar in ons wateren met maximaal één hengel met 'gewone' aassoorten wil vissen, kunt u dus een jeugdvergunning aanvragen.

Het aanvragen van een gratis jeugdvergunning van onze hengelsportvereniging Groot Hoeksche Waard, klik op de onderstaande link, vervolgens deze even uitprinten en binnen 10 minuten kun je aan de waterkant zitten!

Klik en bestel de gratis Jeugdvergunning

Meer mogelijkheden met de JeugdVISpas

Naast de jeugdvergunning wijzen wij u graag op de extra mogelijkheden van een JeugdVISpas, die uw kind krijgt bij een lidmaatschap bij hengelsportvereniging Groot Hoeksche Waard. Hiermee mogen kinderen tot hun 14de jaar met een óf twee hengels vissen en met alle wettelijk toegestane aassoorten. Hieronder valt onder meer het vissen met kunstaas op roofvis - zoals baars en snoek - of met twee hengels op karper. Deze manieren van vissen zijn bij veel jongeren erg populair.

Naast al het verenigingswater mogen kinderen met een JeugdVISpas bovendien in zo'n 95% van al het viswater in Nederland vissen! Via de handige VISplanner app ziet u direct welke wateren dat allemaal zijn. Is uw kind op 1 januari 2023 14 jaar of ouder? Dan heeft hij of zij altijd de VISpas nodig.

De JeugdVISpas is eenvoudig te bestellen via de online VISpas bestelmodule op www.vispas.nl. Door het invullen van de postcode of woonplaats komt in principe de vereniging waarvan uw kind de gratis jeugdvergunning had als eerste naar voren. Mocht dat niet het geval zijn, dan kunt u die vereniging handmatig selecteren.

Klik en bestel de JeugdVISpas

Stekkie Magazine en jeugdactiviteiten

De JeugdVISpas is eenvoudig te bestellen via de website van ons hengelsportvereniging of via www.vispas.nl. Uw kind is direct na inschrijving automatisch lid van de hengelsportvereniging en kan vervolgens meedoen met alle verenigingsactiviteiten voor de jeugd. Ook sturen we u vier keer per jaar gratis het speciale jeugdvisblad Stekkie Magazine toe.

Hopelijk zien we jullie snel weer langs de waterkant!

MijnSportvisserij

Wist je dat je jouw persoonlijke gegevens eenvoudig online kunt aanpassen op www.mijnsportvisserij.nl? Handig!