Jeugd VISpas

Tot je 14de jaar mag je met de JeugdVISpas van jouw hengelsportvereniging met één of twee hengels in heel veel wateren vissen. Met de JeugdVISpas mag je bovendien met kunstaas op roofvis vissen. Als je lid wordt van Hengelsportvereniging Groot Hoeksche Waard, krijg je ook nog eens vier keer per jaar GRATIS van Sportvisserij Nederland het Stekkie Magazine boordevol informatie thuis gestuurd!

Let op!
  • Je mag vissen met 1 of 2 hengel
  • Je mag vissen op roofvissen
  • VISplanner app Installeren op je mobile telefoon

Bestel hier online je JeugdVISpas

Klik op onderstaande link of op de afbeelding, u wordt doorverbonden naar de website van Sportvisserij Nederland.

Verkooppunten

U kunt ook, om lid te worden van HSV Groot Hoeksche Waard, langs gaan bij één van onze verkooppunten. U vult daar het inschrijfformulier in en krijgt gelijk een tijdelijke VISpas mee. Deze tijdelijke JeugdVISpas is vier weken geldig .Stuur de onderste helft van deze tijdelijke JeugdVISpas op naar Sportvisserij Nederland. Het adres staat al voorgedrukt op deze kaart. Na een paar weken ontvangt u uw VISpas thuis. Deze JeugdVISpas is tevens uw bewijs van lidmaatschap van Groot-Hoeksche Waard.

Op onze website staat een overzicht van onze verkooppunten.