Lid worden !

Lid worden van hengelsportvereniging Groot Hoeksche Waard? Dit kan op verschillende manieren.

Online bestellen en betalen

Klik op onderstaande link, u wordt doorverbonden naar de website van Sportvisserij Nederland.

Verkooppunten

U kunt ook, om lid te worden van HSV Groot Hoeksche Waard, langs gaan bij één van onze verkooppunten. U vult daar het inschrijfformulier in en krijgt gelijk een tijdelijke VISpas mee. Deze tijdelijke VISpas is vier weken geldig .Stuur de onderste helft van deze tijdelijke VISpas op naar Sportvisserij Nederland. Het adres staat al voorgedrukt op deze kaart. Na een paar weken ontvangt u uw VISpas thuis. Deze VISpas is tevens uw bewijs van lidmaatschap van Groot-Hoeksche Waard.

Op onze website staat een overzicht van onze verkooppunten.

Tarieven 2024

Vergunningen  Lidmaatschap  Inschrijfkosten
 Vispas Senioren
€  4,50
 Jeugdvispas
€   7,00
€  2,50
 Dagvergunning
€   3,00
 n.v.t.
 Weekvergunning
€   8,00
 n.v.t.
 Administratiekosten acceptgirokaart
€   5,00
 1e herinnering
€   1,50
 2e herinnering
€   2,50

Alex van der Woude | Penningmeester | 23 december 2021

MijnSportvisserij: online je gegevens beheren

MijnSportvisserij is jouw persoonlijke online service omgeving waarin je eenvoudig je gegevens kunt beheren. Registreer je nu en profiteer van een nog betere en snellere service!

Beëindigen lidmaatschap / overlijden doorgeven

Het verenigingsjaar loopt van 1 januari tot en met 31 december. Opzeggen kan alleen via de website van www.mijnsportvisserij.nl voor 1 oktober van het lopende jaar.

Let op:
de VISpas is geldig gedurende het lopende kalenderjaar (1 januari tot en met 31 december). Het opzeggen van de VISpas voor het komende kalenderjaar moet vóór 1 oktober van het lopende jaar gebeuren. De datum van versturen van onderstaand formulier is hierbij van toepassing.

Opzeggen werkt als volgt:
  • Ga naar www.mijnsportvisserij.nl;
  • Registreer je eenmalig of login;
  • Kies 'VISpassen' in het menu (Koppel indien nodig nu eerst je VISpassen aan je account);
  • Kies onder 'Acties' voor 'Opzeggen' bij het document dat je op wilt zeggen;
  • Geef een reden op en klik op 'Opzeggen'.

Wijzigingen doorgegeven

Bent U al lid van Groot Hoeksche Waard, maar heeft er zich een wijziging in uw persoonlijke situatie voorgedaan? MijnSportvisserij.nl kan je online je gegevens beheren. Mijn Sportvisserij is jouw persoonlijke online service omgeving waarin je eenvoudig je gegevens kunt beheren. Registreer je nu en profiteer van een nog betere en snellere service!
  • Bent U verhuisd?
  • Bent U op basis van leeftijd in een andere lidmaatschapscategorie terecht gekomen?
  • Zijn uw gegevens op de VISpas onjuist?

Maak dan gebruik van het hiervoor bestemde contactformulier. Vergeet dan ook uw lidmaatschapsnummer (rechtsonder op uw VISpas) niet te vermelden.