Jeugdwedstrijd van 7 augustus 2021

sep 2021

Op zaterdag 7 augustus is de eerste jeugd viswedstrijd gehouden. Helaas begon het na een half uur te onweren waardoor de wedstrijd is gestaakt. Daarna hebben we wel een ijsje/patatje gehaald voor de mannen.

Officiële opening haven Maasdam

aug 2021

Zaterdagmiddag 21 augustus was het eindelijk zo ver. Na meer dan een jaar te hebben gewacht als gevolg van de coronamaatregelen, kon Paul Boogaard wethouder Sport van de Hoeksche waard onder toeziend oog van de genodigden het openingslint doorknippen. Als een professional en volleerd bemanningslid balanceerde hij kundig in de boot en knipte feilloos het lint door dat over de havendoorgang was gespannen. Hiermee is de officiële opening een feit en krijgt de haven naar de mening van het bestuur van de Hengelsportvereniging Groot Hoeksche Waard alsnog die aandacht die het verdiend.

Bekijk fotoalbum

Benefietwedstrijd “Vissen voor Sophia 2021"

aug 2021

Op 21 augustus hebben we de tweede editie van de benefietwedstrijd “Vissen voor Sophia” gehouden. Deze wedstrijd stond in het teken van het zoveel mogelijk geld ophalen voor het Sophia Kinderziekenhuis. Iedere opgehaalde euro zou rechtstreeks hier naartoe gaan. Het betrof een koppelwedstrijd met vrije hengel keuze. Daarnaast kon ieder koppel voorafgaand een keuze doorgeven of zij in een binnenwater of in een buitenwater (Spui) wilden gaan zitten. Er waren in totaal 25 koppels die zich hadden aangemeld, waarvan 8 koppels in het Spui en 17 koppels in een binnenwater.

Verenigingsdag 2019

aug 2019

Veel water en gezelligheid op de Verenigingsdag 2019. s'Morgens leek het nog mee te vallen maar uiteindelijk kregen de vissers die meededen op zaterdag 17 augustus 2019 aan de verenigingsdag toch nog een flinke bak water over zich heen.

1 editie Karper Koppel Wedstrijd 2018

jul 2018

De eerste editie van de karperwedstrijd zit erop, en wat voor één!!!. De Karpercommissie Binnenmaas organiseerde de eerste editie Karper Koppel Wedstrijd welke plaats vonden van zaterdag 30 juni tot zondag 1 juli in de middag.

Nationale hengeldag 2018

mei 2018

Het was met de viswedstrijd voor de Nationale Hengeldag 2018 schitterend mooi weer met een lekker verkoelend briesje. We hadden een leuke opkomst van 11 man dit keer !!

Russische Beer over haven Westmaas

mrt 2018

Een Russische beer denderde over de Binnenmaas. Dit ging gepaard met zeer koude lucht en harde wind die zijn oorsprong vindt in het hoge, verre noorden van Rusland. Het is eigenlijk een verwijzing naar de Siberische kou. Voor het resultaat hiervan, zie foto's.

Karperdag 2017

dec 2017

Vorige week zaterdag was er dan eindelijk onze 2e Karperdag van de Karpercommissie Binnenmaas. De voorbereidingen hiervoor waren door de organisatie al rond de zomervakantie van start gegaan. Al vrij snel na de bekendmaking van de datum liepen de aanmeldingen al snel, waardoor we al snel vol zaten. Top.

Verenigingsdag 2017

aug 2017

Het weer werkte zeker mee. Met de zon al heerlijk schijnend over het water van de Binnenmaas vaarden 28 wedstrijdvissers kort voor de start van de wedstrijd de Binnenmaas op. Het werd een zon overgoten dag met weinig tot geen wind.