Karperdag 2017

Zaterdag, 23 december 2017

Vorige week zaterdag was er dan eindelijk onze 2e Karperdag van de Karpercommissie Binnenmaas. De voorbereidingen hiervoor waren door de organisatie al rond de zomervakantie van start gegaan. Al vrij snel na de bekendmaking van de datum liepen de aanmeldingen al snel, waardoor we al snel vol zaten. Top.

De dag bestond uit een leuke karperquiz waar de deelnemers zich over mochten buigen gevolgd door een gezellige gourmetavond. Tevens hadden we nog een extra wisselbokaal voor de doorzetter, vrijwilliger en de brasemkoning van 2017. De uitslag van de quiz was als volgt (de vragen bestonden o.a. uit vragen over de sponsors, historie en de Hengelsport vereniging Binnenmaas), de titiel van brasemkoning ging ,na een verkiezing, naar Theo de Snoo.

1. Arjan Jonas
  2. Arjan van de Griend
  3. Danny Boer

Doorzettersprijs ging naar Arjan van der Griend die zijn prijs afstond aan Ronald Bijl (omdat hij ook al een beker had voor de 2e prijs). En de opvolger van Kevin Monkhorst als vrijwilliger van het jaar werd Danny Boer, voor zijn werk - het monitoren en vastleggen van het bestand van het water en het monitoren van de uitzetters.

Door het fantastische aanbod van onze ( 51!!! ) sponsoren konden we iedereen met prachtige prijzen naar huis laten gaan.
Mooi om te weten is dat de jongste deelnemer,Jens de Geus , met prachtige prijzen naar huis gaan oa met de mooie tent die door VISDEAL beschikbaar gesteld was.

Hierna werd het tijd om alle gourmetstellen en vlees met toebehoren op tafel te zetten om gezellig met iedereen te tafelen.

De organisatie dankt o.a. de vrijwilligers die vrijdag al geholpen hebben het clubhuis om te bouwen tot een gezellige kerstsfeer. Ook bedanken we degene die de zaterdag op welke manier dan ook hun best gedaan hebben ,(opruimen, vlees klaarzetten, hapjes maken etc etc), maar bovenal bedanken we alle sponsoren die deze dag mede mogelijk hebben gemaakt , elke sponsor krijgt nog een persoonlijk bericht voor het bedanken van hun giften.

Volgend jaar gaan we voor de 3e keer de karperdag organiseren , dit wordt gedaan door de nummers 1, 2 en 3 van dit jaar.

Namens de organisatie nogmaals iedereen bedankt en tot volgend jaar!