- Verrassingen bij Hebbe die kip - 2021!

Verrassingen bij Hebbe die kip! Viswedstrijd op Binnenmaas. Hebbe die kip!, al na vijf minuten na het fluitsignaal was het raak op de Binnenmaas. De derde wedstrijd op de Binnenmaas dit seizoen begon voortvarend en kende veel verrassingen. Bij sommige bleef het niet bij 1 visje.

9 vissers deden mee aan de derde wedstrijd van het seizoen op de Binnenmaas op 21 augustus. Het leuke was dat er twee nieuwelingen meededen Pjotr en Peter. Die wilden wel eens zien of ze een visje konden vangen. De wedstrijd stond in het teken van Hebbe die kip! Wie de eerste vis ving moest dat luidkeels roepen over het water. En laat het nu net nieuweling Peter zijn die de eerste vis ving! Hij had slechts vijf minuten nodig om de vis te vangen.

Het weer werkte prima mee om er een mooie ochtend van te maken. En dat was het zeker voor Jaap. Hij werd de absolute winnaar met ruim 22 kilo! Het waren grote jongens waarvan de grootste 58 cm. Hij werd nog even bedreigd in het laatste uur door Daan maar dat was slechts een schijnaanval.

Na afloop aten we gezamenlijk nog een broodje kroket en werden de prijzen verdeeld.

En wat was nu de prijs voor de eerste vis? Nou logisch natuurlijk. Hebbe die kip!

Al met al een mooie visochtend op de Binnenmaas.

Uitslag Hebbe die Kip!

Plaats  Deelnemer