- Elke centimeter beslissend - 2021!

Elke centimeter beslissend! Viswedstrijd op de Binnenmaas. Wind, regen, zonneschijn en vis. We kregen het allemaal op de tweede viswedstrijd op de Binnenmaas dit jaar. De tweede wedstrijd stond in het teken van de centimeters. Dus niet de kilo’s telden maar de centimeters. Elk klein visje telden dus mee. En dat gaf dan ook de doorslag!

Zeven vissers trotseerden de weersverwachtingen en zochten ieder een eigen plekje op in de kom van Westmaas. Korte buien trokken over ons heen maar daartussen liet de zon zich ook nog even zien. Bij de eerste wedstrijd had niemand vis gezien maar nu had iedereen vis in het net. Gelukkig maar Daar kom je voor he. En of het nu een dikke zware brasem was of een lichtgewicht grondeltje. Het ging om de centimeters. Daan won de wedstrijd maar wel met de lengte van een grondel verschil. Bloedspannend dus! Jaap had de grootste vis, 57 cm.

Na afloop was er de prijsuitreiking en werd er samen nog een broodje kroket en frikandel gegeten. Een gezellige visochtend, op naar de volgende!

Uitslag tweede viswedstrijd

Plaats  Deelnemer