- Slagroom op de taartwedstrijd - 2021

Verslag vierde viswedstrijd op Binnenmaas, "Slagroom op de taartwedstrijd". Een heuse slagroomtaart, dat was de prijs voor de winnaar van de laatste viswedstrijd dit seizoen op de Binnenmaas. Jan Wols mocht de taart mee naar huis nemen!

Zaterdag 18 september stond de laatste viswedstrijd op de Binnenmaas op het programma. Het weer was fantastisch, de sfeer uitstekend maar de vangsten beperkt. Met 4 boten visten we 'op de put' maar slechts in 1 boot werd vis gevangen.
De vissen zaten kennelijk alleen op die plek. Jan en Jaap vingen vis, bij de rest bleef het net leeg. Jammer maar dat overkomt iedereen wel eens. Ondanks de beperkte vangst was het toch gezellig.

Onder het genot van een drankje en een broodje kroket ebde de teleurstelling gauw weg. Jan Wols mocht dus de taart meenemen naar huis. Een verrassing waar Jan niet op had gerekend.
De beker voor de grootste dit seizoen ging naar dit jaar naar Jaap. Met een lengte van 58 cm ving hij dit seizoen de grootste vis.

Uitslag wedstrijd 18 september

Plaats Deelnemer
Gewicht [gram]
1
Jan Wols
2
Jaap Kwakernaat
3
Arie Vat
Daan Kievit
Robert Barendrecht
0

We kunnen terugkijken op 4 leuke wedstrijden dit seizoen. Hopelijk kunnen we volgend jaar ook weer vissen op de Binnenmaas. Iedereen is welkom om mee te doen.

Jan Wols & Jaap Kwakernaat

De Witviscommissie Binnenmaas