Clubdag Oud-Beijerland

Op zaterdag 15 juli stond de 2e editie van de Clubdag Oud-Beijerland weer op het programma!
Gevist werd er op zoveel mogelijk wateren door Oud-Beijerland! Met 22 deelnemers weer een prachtige opkomst op deze zonnige dag!

Winnaar 2023

Frans Van der Linden wist deze te winnen met ruim 24.770 gram aan gevangen vissen.

BBQ

Afsluitend werd de BBQ aangestoken en hadden we nog een gezellige middag met elkaar!

Datum (en tijd) Zaterdag 15-07-2023 08:00 uur t/m zaterdag 15-07-2023 12:00 uur
Uiterlijke inschrijfdatum
Inschrijfgeld €10,00
Lidmaatschap vereist
Plaats Oud-Beijerland
alle wateren in Oud-Beijerland
Wedstrijd Nationaal
Water Zoet
Sportvisserijtype Witvissen

Heren, dames
Verslagen geen verslag gevonden
Uitslagen Clubdag 15072023.pdf (127 kb)

Clubdag met BBQ
Tijd : 8.00-12.00 uur
Water : alle wateren in Oud-Beijerland
Loten : 06.30 uur bij Boezem en Co, Oud-Beijerland
Inleg : € 10,00 per persoon
Hengeltype : Vrij
Prijsuitreiking : na afloop in Boezem en Co, Oud-Beijerland met barbecue. Alle leden van Groot Hoeksche Waard zijn van harte welkom.

Organisator(en) HSV Groot Hoeksche Waard