Overzicht van onze Wateren & Regels

In december krijgen we logischerwijs veel vragen over de diverse visdocumenten. Of ze op tijd binnen komen bijvoorbeeld.
Iedereen die voor 10 december 2020 betaald heeft, ontvangt de VISpas 2022 vóór 1 januari. Half december zullen de eerste VISpassen bezorgd worden.

Voor nieuwe leden geldt: de VISpas 2022 en de toestemmingen zijn vanaf 1 december online te bestellen via www.vispas.nl.

De VISpas van onze vereniging is de geldige jaarvergunning, daar wordt in het overzicht van wateren ook naar verwezen. Dit Overzicht krijg je bij je VISpas 2022 op papier maar is ook te downloaden en in te zien op onze website. Het is niet noodzakelijk meer om dit “Overzicht van onze wateren en de regels“ bij je te dragen, wel verwachten we dat onze leden de regels kennen.

Nieuwe regels

In al onze wateren mag je op roofvis vissen tot 1 maart en weer vanaf de laatste zaterdag van mei.
Meenemen van vis is niet toegestaan, alle vis dient in hetzelfde water terug gezet te worden.
3e hengel is niet toegestaan, met uitzondering van de Binnenmaas (zie hiervoor de verwijzing bij de regio).
Deze regels zijn verwerkt in het “Overzicht van wateren en regels”.

Overzicht van onze Wateren & Regels versie 2022

Klik op de bijlage hieronder voor de nieuwe papieren vergunning voor 2022. Het is echter geen vergunning meer maar een bijlage bij je VISpas 2022. In het voor woord staat het uitgelegd. Heb je VISpas 2022 ontvangen van Sportvisserij Nederland dient dit overzicht te downloaden en uit  te printen door de leden.

We wensen u goede vangst in het nieuwe jaar!