55+ wedstrijd in 's Gravendeel

Maandag, 22 juli 2024

Donderdag 27 juni is senioren viswedstrijd weer gehouden voor dames en heren in samenwerking met Hengelsportvereniging Groot Hoekse Waard. Dit jaar zaten er 11 heren en 6 dames deze avond met mooi weer aan de kreek. Er waren veel toeschouwers waaronder de rolstoel groep met vrijwilligers uit Emanuel.

Al snel werden de 1e visjes gevangen en aan het einde van de wedstrijd stond het totaal op 190 visjes met een lengte van in totaal 19 meter.

Na afloop was er prijsuitreiking met een gezellig samenzijn weer prima verzorgd door Tineke, Lia en Lijnie. Top dames: bedankt.

Wedstrijd uitslagen

De uitslag bij de heren

Theo Greve
215 cm
 Bert Bout
206 cm
 Ger Velthuizen
202 cm

Uitslag bij de Dames

1  Tineke van de Boogaart
91 cm
 2  Riek Quak
81 cm
 3  Margret Janssen
79 cm

Bert Bout (Links) neemt zijn prijs in ontvangst.