Karperwedstrijd op de Binnenmaas

Donderdag, 20 juli 2023

Goedendag medevissers, Op zaterdag 2 en zondag 3 september houdt de karpercommissie Binnenmaas haar jaarlijkse karperwedstrijd. Dit zal inhouden dat vanaf zaterdag 02 september circa 12:00 uur tot en met zondagochtend 03 september 11:30 uur enkele kantstekken gereserveerd zullen zijn. Graag het verzoek hier rekening mee te houden. Er zullen paaltjes gezet worden om welke plekken het exact gaat.

Er zullen circa 28 vissers aan de wedstrijd mee gaan doen, verdeeld over zowel boten als kantplekken.
Laten we hopen op een mooie vangst en bovenal een erg gezellig weekend.
Traditiegetrouw wordt het evenement weer afgesloten met een BBQ bij het clubhuis in Westmaas.

Iedereen alvast bedankt voor de medewerking en hou de website
en de Facebook-pagina Binnenmaas Karpercommissie voor meer info.

Tevens kunnen we alvast bekend maken dat ook Piet Vogel dit najaar zijn opwachting weer zal maken met een nieuwe rig clinic
gevolgd door een nieuwe presentatie.

Met vriendelijke groeten,

Karpercommissie Binnenmaas