Senioren viswedstrijd in ´s Gravendeel weer geslaagd

Maandag, 26 juni 2023

Donderdag 15 juni organiseerde de A.S.G. (Algemene Seniorenbond ‘s-Gravendeel) in samenwerking met HSV Groot Hoeksche Waard de jaarlijkse viswedstrijd in de kreek voor senioren. Het was weer een wedstrijd voor dames en heren.

Alle deelnemers lieten zich van hun beste kant zien. De 17 heren en 7 dames wisten bij elkaar in 1,5 uur tijd, 239 visjes uit het water te halen. Deze keer waren het voornamelijk grondels.

Bij de dames was het een strijd die uiteindelijk werd gewonnen door Wilma van de Berg. Tineke van de Boogaard werd tweede en Margret Janssen werd derde.

Bij de heren won Theo Geeve vol overmacht. Tweede plaats werd Nees Jansen en Ed Brand eindigde op de derde plaats.
De wedstrijd werd afgesloten met een gezellig samenzijn in Nonna.