Jaarlijks onderhoud vissteigers

Zondag, 19 maart 2023

Zaterdag 4 maart had hengelsportvereniging HSV Groot Hoeksche Waard weer haar jaarlijkse onderhoud van meer dan 250 vissteigers. Ruim van tevoren werd door enkele leden al vastgesteld welke steigers zuiver gemaakt of planken vervangen moesten worden.

Veiligheid staat voor de vereniging hoog in het vaandel. Bij de veiligheid hoort ook een opgeruimde omgeving. Met het onderhoud van de steigers pakten de leden ook de omgeving onder handen. Rommel en zwerfvuil werd meegenomen en afgevoerd naar de RAD.

De (Groot) Hoeksche Waarders kunnen weer genieten van een schone omgeving van de steigers en de waterkant. Interesse om ook te gaan vissen in de Hoeksche Waard !!!.

Ben jij nog géén lid van HSV Groot Hoeksche waard, vraag gauw de VISPAS !