Winter Wonder Wandeling in Oud-Beijerland

Zaterdag, 17 december 2022

Vrijdag 16 december hebben wij onze vereniging vertegenwoordigd op de Winter Wonder Wandeling in Oud-Beijerland. Deze wandeling voor kinderen over een lengte van de 5 kilometer liep door de Zoomwijck en Zuidwijk. Onderweg waren door verschillende verenigingen activiteiten georganiseerd.

Onze verenging had een plaats toebedeeld gekregen aan de Wolweversweg waar wij een wak hadden nagebootst door middel van een blauw zeil met metalen visjes daarin.
Er waren 5 hengels met een magneet eraan waarmee de kinderen de vissen uit het wak konden hengelen.
Na het wakvissen kregen de kinderen een vishengel mee in de vorm van een soepstengel met een dropveter en daaraan een wijngum dolfijn.

Al met al een zeer leuke ervaring met de ruim 240 kinderen die langskwamen. Wij hebben er net zo van genoten als de kinderen en het is zeker voor herhaling vatbaar.

Het bestuur HSV Groot Hoeksche Waard