Karpervisser Piet Vogel

Woensdag, 30 november 2022

Zaterdag 12 november j.l. was het dan eindelijk zover. De alom bekende karpervisser Piet Vogel kwam naar ons clubhuis te Westmaas. De dag bestond uit 2 gedeelten , het 1e was een rigclinic voor degene die zich via de Facebookpagina van de Karper commissie Binnenmaas hadden aangemeld.

Voor elke deelnemer was er een mooi pakket geregeld van de materialen van Baitsolutions ( zie www.baitsolutions.nl ) wat men mocht houden uiteraard.

(Links op foto: Piet Vogel)

Enthousiast werd erop losgeknoopt onder de leiding van Piet, geen vraag was te gek en rustig kon iedereen het volgen.
Nadat iedereen onder andere de "Shot on the Hook" had geknoopt kon men nog verdere uitleg krijgen van Piet en hier werd dankbaar gebruik van gemaakt.

(Shot on the Hook)

Na een kleine pauze was het tijd voor het 2e gedeelte van de middag, een meer dan interessante lezing over de rivier de Lot in Frankrijk.
Prachtige foto's van de omgeving en schitterende karpers kwamen voorbij met de mooie verhalen van Piet erbij en de interactie met de aanwezigen, zorgde ervoor dat de middag voorbij vloog.

Nadat de lezing voorbij was werd er nog gezellig na geborreld in het clubhuis en konden we als Karpercommissie alweer terugkijken op een mooi evenement.

Karperdag 2022

Volgende evenementen zijn de Karperdag op 10 december en in januari de nieuwjaarsreceptie. Tot dan.

3e hengelpas

Tevens kan de vergunning voor de 3e hengelpas 2023 aangevraagd worden op ons mailadres: karpercommissie@hsvgroothoekschewaard.nl

Karpercommissie Binnenmaas