Jeugdviswedstrijd tijdens de ’s Gravendeelse Feestweek.

Woensdag, 24 augustus 2022

Tijdens de ’s Gravendeelse feestweek stond er o.a. een door Dierenspeciaalzaak Wout van der Slik en Vakgarage Moreel gesponsorde jeugdviswedstrijd op het programma. Tijd dus voor de deelnemers om hun hengels voor de dag te halen, want zowel bij de jongens als de meisjes was er voor de winnaars, de nummers 1,2 en 3, een beker en kadobon te verdienen.

Alle deelnemers kregen in ieder geval een herinnering, drinken, chips, en ijs. Met een sterk deelnemersveld van 32 jongens en 9 meisjes werd het een spannende en leuke middag voor de jeugd.

Het bestuur van de hengelsportvereniging Groot Hoeksche Waard bedankt hierbij alle organisatoren voor hun inbreng en bijdrage om deze middag tot een succes te maken.