Vismaatje gezocht !

Maandag, 20 juni 2022

We kregen de vraag van een medewerker van de vrijwilligersvacaturebank voor een vrijwilliger die van vissen houdt. Hij vraagt het volgende: een 51 jarige man met een verstandelijke beperking uit Oud-Beijerland vindt het leuk om in zijn vrije tijd te gaan vissen. Hij is altijd erg enthousiast en zou het super leuk vinden om samen met iemand te vissen die hem hierbij kan helpen.

Hij is erg sociaal en uit graag zijn waardering als hij het naar zijn zin heeft. Hij kan niet zelfstandig vissen maar heeft hulp nodig bij het klaar maken van de hengel en om zijn aas er aan te doen. Voor de rest vindt hij het vooral heel gezellig om samen met iemand te vissen.

Hij woont op Woonlocatie van Gemiva SVG voor mensen met een licht verstandelijke beperking.