Wijzigingen in het witvisprogramma regio Binnenmaas

Zaterdag, 11 juni 2022

Beste vissers. Er zijn door omstandigheden wat wijzigingen in het witvisprogramma van de regio Binnenmaas.

• De wedstrijd volgende week 18 juni aan de Blauwe steenweg gaat niet door. Het riet is enorm gegroeid en de omstandigheden zijn zodanig dat onmogelijk op een goede en veilige manier gevist kan worden. Jammer, we gaan wel proberen om volgend jaar dit wel door te laten gaan.

• De wedstrijd van 2 juli gaan we naar voren halen in verband met de Kajak demonstratie op die dag. Op 25 juni willen we nu de ‘centimeter aan de haak wedstrijd’ houden op de Binnenmaas. Informatie over deze wedstrijd volgt nog.

Hopelijk hebben jullie begrip voor de wijzigingen en zien we jullie op 25 juni.

Hartelijke groet namens de witviscommissie,

Jan Wols, Jaap Kwakernaat en Robert Barendrecht