KayaK demonstratie dag

Maandag, 27 juni 2022

Hengelsportvereniging Groot Hoeksche Waard organiseert in samenwerking met Kayakcentre.nl uit Stad aan t Haringvliet op zaterdag 2 juli van 11.00 uur tot 16.00 uur een Demonstratiedag van pedaal aangedreven KayaKs van waaruit je goed kunt vissen. De kayaKs kunnen uitgeprobeerd worden op de Binnenmaas.

Ook is er die dag de mogelijkheid om diverse types hengels (roofvis en vliegvishengels) uit te proberen, eventueel in combinatie met het varen in één van de Kayaks.

Iedereen is welkom!

Locatie: ons clubgebouw aan de Nieuwstraat 34 | 3273 AR Westmaas

Deze KayaKs hebben grote meerwaarde voor sportvissers:
  • Ze zijn stabiel (je kan er zelfs in staan)
  • De voortstuwing gaat door middel van pedalen, dus je hebt je handen vrij om te vissen
  • De pedalen drijven vinnen aan die zowel voor als achteruit kunnen en ook afgesteld kunnen worden tijdens het varen in ondiep water.
  • Sturen gaat makkelijk met een kleine hendel die bij loslaten in dezelfde stand blijft staan.
  • Andere grote voordelen: ze zijn stil, gebruiken geen brandstof, ze stinken niet naar benzine en de accu kan ook niet leeg raken.
  • Als laatste is het ook nog goed voor je eigen lichaam aangezien je moet bewegen om vooruit te kunnen!

Demonstratiedag

Clubgebouw Hengelsportvereniging Groot Hoeksche Waard
Nieuwstraat 34 | 3273 AR Westmaas

Zaterdag 2 juli van 11.00 tot 16.00 uur