Allereerste Algemene Leden Vergadering “HSV Groot Hoeksche Waard” goed bezocht.

Vrijdag, 8 april 2022

De ledenopkomst tijdens de allereerste Algemene Leden Vergadering van onze “Hengelsport Vereniging Groot Hoeksche Waard”, stelde het bestuur niet teleur. Zo wordt het voor ons tastbaar en zichtbaar voor wie we het doen. Voor het bestuur voelt dit dan ook als een schouderklop, een blijk van waardering, dit geeft ons weer energie om door te gaan op de ingeslagen weg.

Op de, door coronaperikelen, eerst uitgestelde ALV vergadering, werd ook de oprichting van onze nieuwe “HSV Groot Hoeksche Waard” gevierd. Dit door de aanwezigen te trakteren op een feestelijk party gebakje en een pen; beide voorzien van ons verenigingslogo. Hierna werd de vergadering geopend en een aanvang gemaakt met de behandeling van de agendapunten.

Het bestuur van de “HSV Groot Hoeksche Waard” bedankt hierbij alle aanwezige leden en adviseurs voor hun belangstelling en bijdragen op deze avond.

Namens alle bestuurders van de “HSV Groot Hoeksche Waard.”

Johan Letschert Voorzitter.

Foto