Uitnodiging Algemene Leden Vergadering

Vrijdag, 1 april 2022

Beste leden, Hierbij nodig ik u namens het bestuur van de “Hengelsportvereniging Groot Hoeksche Waard” uit voor onze Algemene Leden Vergadering op dinsdag 5 april. Wij gaan er van uit dat het ditmaal i.v.m. de steeds minder strenge maatregelen normaal doorgaat en of uiteraard indien van toepassing met de dan geldende regels.

Het nieuwe bestuur stelt het zeer op prijs indien u hierbij aanwezig zou kunnen zijn. Uw aanwezigheid zou mede een blijk van waardering zijn voor het vele verzette – en goede werk dat is verricht om de eenwording gestalte te geven en mogelijk te maken. Dan weten en zien we ook voor wie we het hebben gedaan en doen.

Tijdens deze ALV is er gelegenheid kennis te maken met een diversiteit aan voor jullie nieuwe/oude bestuurders en vragen te stellen over onze spiksplinternieuwe “Hengelsportvereniging Groot Hoeksche Waard” met nu om en de nabij 3250 leden. Hoe staan de zaken er voor en wat zijn onze plannen voor de toekomst?. De locatie en plaats van handeling is mogelijk bij een aantal van jullie bekend. We hebben gekozen voor de "De Hofpoort" te Heinenoord. Adres; Hofweg 2A te Heinenoord, een prima en nette zaal; het gebouwtje naast de kerk. Aanvang 19:30 uur, zaal open 19:00 uur, wij zorgen voor de koffie/thee, gebakje en een klein presentje.

Hopelijk tot dan.

Namens het bestuur van de “Hengelsportvereniging Groot Hoeksche Waard”.
Johan Letschert voorzitter.

Agenda Jaarvergadering 2022

Algemene ledenvergadering dinsdag 05-04-2022.

De agenda voor deze avond is als volgt.

1. Opening en vaststelling agenda.
  2. Mededelingen en ingekomen stukken.
  3. Voorstelronde nieuw bestuur.
  4. Jaarverslagen uitleg 2020 / 21.
  5. Jaarplanning 2022 / . . . .
  6. Huishoudelijk reglement: uitleg, de commissies en aansluitend voorgelegd ter goedkeuring. Uitleg/voorstellen van de commissies.
  7. Budget vereniging(en) / FAC.
  8. Financieel jaarverslag 2020 / 21
  9. Verslag kascontrole commissie.
  10. Begroting 2022.
  11. Rondvraag / sluiting

Opmerking punt 6. Huishoudelijk reglement

Tijdens de ALV wordt aan de leden gevraagd ter goedkeuring van het concept "Huishoudelijk Reglement"

Locatie

Plaats van handeling de "De Hofpoort" te Heinenoord. Adres; Hofweg 2A te Heinenoord, het gebouwtje naast de kerk. Aanvang 19:30 uur, zaal open 19:00 uur, wij zorgen voor de koffie/thee, gebakje en een klein presentje.