Algemene Leden Vergadering 2024

Dinsdag, 2 april 2024

Op maandag 22 april zal de volgende Algemene Ledenvergadering 2024 van het HSV Groot Hoeksche Waard plaatsvinden.

Het bestuur stelt het zeer op prijs indien u hierbij aanwezig zou kunnen zijn. Uw aanwezigheid zou mede een blijk van waardering zijn voor het vele verzette – en goede werk dat is verricht om de eenwording gestalte te geven en mogelijk te maken. Dan weten en zien we ook voor wie we het hebben gedaan en doen.

Tijdens deze ALV is er gelegenheid kennis te maken met een diversiteit aan voor jullie bestuurders en vragen te stellen over onze “Hengelsportvereniging Groot Hoeksche Waard”. Hoe staan de zaken er voor en wat zijn onze plannen voor de toekomst?. De locatie en plaats van handeling is mogelijk bij een aantal van jullie bekend.

We hebben gekozen voor de Clubgebouw te Westmaas. Aanvang 19:30 uur, zaal open 19:00 uur, wij zorgen voor de koffie/thee en gebakje.

Hopelijk tot dan.

Namens het bestuur van de “Hengelsportvereniging Groot Hoeksche Waard”.
Johan Bravenboer voorzitter.

Agendapunten Algemene Ledenvergadering 22 april 2024

1.   Opening en vaststelling agenda.

2.   Mededelingen en ingekomen stukken.

3.   Verslag vorige jaarvergadering 17-04-2023.

4.   Jaarverslagsecretaris 2023.

5.   Verslagen van de actieve commissies .

6.   Financieel jaarverslag penningmeester 2023.

7.   Verslag kascontrole 2023 Fac. plus vaststellen jaarverslag.

8.   Begroting 2024.

9.   Rondvraag / sluiting.