Bestuur viswedstrijd

Woensdag, 20 oktober 2021

De trotse winnaar van de bestuur viswedstrijd Peter van Oudheusden met zijn wisselbeker. Peter wist van minuut 1 tot het eindsignaal de hele wedstrijd door met regelmaat vis aan de kant te brengen, dit resulteerde uiteindelijk in een eindoverwinning. Als Peter had geweten dat aan de hoofdprijs een voorzitterschap voor de komende 5 jaar (geintje) verbonden zit, had hij waarschijnlijk minder zijn best gedaan.

Peter bij deze van harte gefeliciteerd met de verdiende overwinning op de lange steiger bij de haven van Maasdam. Het is voor de afwisseling ook heel leuk om eens een feederhengel te besturen, dat is toch (ook leuk) net weer even wat anders als het besturen van een vereniging.

Al met al in totaal een gezellige en afwisselende dag waarin het weer niet tegen zat en waar iedereen wel een visje wist te vangen.

In 2022 is Peter reeds door de andere bestuurders uitgedaagd om zijn titel te verdedigen.

Met vriendelijke groet,

Johan Letschert voorzitter (Met 1 vis eindigend op de laatste plaats)