Steeds meer ook online te regelen

Maandag, 1 maart 2021

Wist je trouwens dat je steeds meer zaken ook gewoon vanuit huis via onze website kunt regelen? Heb je een vraag of wil je een wijziging doorgegeven? Hengelsportvereniging Groot Hoeksche Waard bied je graag onze service.

Daarom helpen wij je op verschillende manieren, te weten via onze service-omgeving, MijnSportvisserij.nl of via ons Contactformulier. Wat je vraag ook is, wij staan voor je klaar.

MijnSportvisserij.nl

MijnSportvisserij is een online service omgeving waarin je als VISpashouder eenvoudig je gegevens kunt beheren.

Ben je verhuisd of wil je anderszins je persoonlijke gegevens die aan de VISpas zijn gekoppeld wijzigen? Dan hoef je voortaan niet meer te bellen of mailen met Sportvisserij Nederland of Hengelsportvereniging Groot Hoeksche Waard.

Door je eenmalig te registreren op www.mijnsportvisserij.nl wordt je VISpas aan deze online service-omgeving gekoppeld, waarna je eenvoudig kunt inloggen via je Facebook of Google+ account. Vervolgens kun je allerlei administratieve zaken rondom de VISpas snel en gemakkelijk regelen:

• Opzeggen lidmaatschap / Overlijden doorgeven
  • VISpas kwijt
  • Verhuizing doorgegeven
  • Adreswijziging doorgeven;
  • MeeVIStoestemming aanvragen;
  • Duplicaat aanvragen;
  • Tijdelijk bewijs downloaden;
  • Keuze gebruik VISplanner of papieren lijst.

Let op: de VISpas is geldig gedurende het lopende kalenderjaar. Het opzeggen van de VISpas voor het komende kalenderjaar moet vóór 1 oktober van het lopende jaar gebeuren. De datum van versturen van onderstaand formulier is hierbij van toepassing.

• U vindt de betreffende MijnSportvisserij.nl onder Service.

Contactformulier

Via het contactformulier kan je een bericht achterlaten. Heb je een vraag? Via het contactformulier kan je direct contact opnemen met Hengelsportvereniging Groot Hoeksche Waard.

• Je vindt de betreffende contactformulieren onder Contact.