Ook de 2e serie Jeugdvissers gewonnen door Sanne!

Donderdag, 27 september 2012

De 2e serie voor de Jeugdvissers was zelfs nog spannender dan de eerste! Vooral in de eerste twee wedstrijden werd super gevangen, bijna iedereen ving meerdere vissen en wilde je bij de eerste 5 eindigen moest je meer dan 3 meter vis vangen!

Sanne, Leko en Wessel (v.l.n.r.)

Na twee wedstrijden nam Leko de leiding met een 1e en 2e plaats. Tijdens de laatste wedstrijd gebeurde er vanalles, maar er werd juist veel minder vis gevangen! Daardoor was het tot aan het einde heel spannend maar door de laatste wedstrijd te winnen werd Sanne de winnaar van van serie 2. Leko werd tweede en Wessel werd derde. Samen ving de top 3 meer dan 3.000 cm vis en alle vissers samen meer dan 8.000 cm!

Dit was de laatste wedstijd van dit jaar. Wel gaan we nog nachtvissen en komt Sinterklaas langs tijdens de Sinterklaaswedstrijd.