Winnaars Jeugdviswedstrijden

Dinsdag, 31 juli 2012

De afgelopen weken hebben we nog een aantal wedstrijden gevist. Allereerst gingen we voor de karper, maar na alles geprobeerd te hebben wilde er maar geen karper bijten. Slechts een enkele visser ving een klein visje, maar vor Max lems was dat genoeg voor de winst! Hij ving 4 visjes en pakte de beker!

De week erop zouden we op de steiger gaan vissen, maar helaas... er was bijna geen vis rond de steiger en omdat het de hele dag aan het regenen was was de steiger glad geworden. Dus kozen we ervoor om weer te gaan vissen in de gemeentevijver net als de week ervoor. toen beten ze niet, maar dat was nu wel anders! Er werd bij elkaar meer dan 10 meter vis gevangen en het was Wessel van der Hurk die met bijna 2 meter vis de eerste plaats pakte! Het was een prachtige avond met veel vis, zo net voor de vakantie. Na de vakantie gaan we weer verder met de volgende serie, 24 augustus hopen we jullie allemaal weer te zien bij de eerste wedstrijd van de nieuwe serie!