Werkbezoek en rondvaart met wethouder

Zaterdag, 9 juli 2016

We zijn vandaag vereerd met een bezoek op locatie van de wethouder de heer W. Joosten welke o.a. recreatie in zijn portefeuille heeft. De wethouder werd vergezeld door mevrouw M. Sissing medewerker Economische Zaken. Beiden van de Gemeente Binnenmaas.

Beiden wilden de situatie op locatie op de Binnenmaas bekijken om zich een goed beeld te kunnen vormen. Dit kort vermeld o.a. met als onderwerp de weinige kantplaatsen aan de Binnenmaas om een hengeltje uit te gooien en de staat van onderhoud van de nog aanwezige steigers. Tevens ook om zich een beeld te vormen van het aantal reeds verdwenen steigers. Dit als onderdeel van een totaal plan om de toegankelijkheid voor dag- en verblijfsrecreatieve activiteiten te bevorderen in de Gemeente Binnenmaas.

Er is geen betere gelegenheid dit te laten zien dan d.m.v. een rondvaart op de Binnenmaas. Bestuurslid Marcel van den Hurk heeft hiervoor zichzelf en zijn boot beschikbaar gesteld en dit werd door Marcel en mijzelf niet als straf ervaren.

Johan Letschert

Voorzitter.