VISpas Aanvragen

Vanaf 1 januari 2021 vormen de hengelsportverenigingen Binnenmaas, De Rietvoorn, De Torrepikkers, Ons Genoegen en Ons Plezier samen één vereniging onder de naam Hengelsportvereniging Groot Hoeksche Waard. Door deze fusie zal ongeveer 90% van de viswateren in de Hoeksche Waard bevisbaar worden onder één VISpas van de HSV Groot Hoeksche Waard

• HSV Groot Hoeksche Waard: Visgebied 1-2-3-4
  • HSV Hoeksche Waard: Visgebied 5

Sportvissers die lid zijn van HSV Groot Hoeksche Waard kunnen in een aantal wateren van het gebied 5 vissen, namelijk de Borrekeen vanaf Ronduitweg, Kleine Gat, Vissersvliet tot Zwartsluisje en Oost Binnenhaven. De visrechten in de overige wateren binnen dit gebied liggen bij Hengelsportvereniging Hoeksche Waard, zie kaart.

Voor sportvissers die lid zijn van hengelsportvereniging HSV Hoeksche Waard (Gebied 5) is het niet toegestaan in de viswateren (Gebied 1 t/m 4) van HSV Groot Hoeksche Waard te vissen.

LID WORDEN?

Door op onderstaande link te klikken wordt u doorverbonden naar de website van Sportvisserij Nederland.

BESTEL ONLINE VISPAS 2021

Let op!

De site van Sportvisserij Nederland werkt niet altijd even goed bij invoer van gegevens vanaf een tablet of smart telefoon! U kunt u het beste met een laptop of computer aanmelden. De VISpas 2021 van Hengelsportvereniging, HSV Groot Hoeksche Waard is online te bestellen via onze website.

Verkooppunten in de Hoeksche Waard

U kunt ook, om lid te worden van HSV Groot Hoeksche Waard, langs gaan bij één van onze verkooppunten. U vult daar het inschrijfformulier in en krijgt gelijk een tijdelijke VISpas mee. Deze tijdelijke VISpas is vier weken geldig .Stuur de onderste helft van deze tijdelijke VISpas op naar Sportvisserij Nederland. Het adres staat al voorgedrukt op deze kaart. Na een paar weken ontvangt u uw VISpas thuis. Deze VISpas is tevens uw bewijs van lidmaatschap van Groot-Hoeksche Waard.

Op onze website staat een overzicht van onze verkooppunten.