Opzeggen Lidmaatschap VISpas

Het verenigingsjaar loopt van 1 januari tot en met 31 december. Opzeggen kan alleen via de website van "Mijn Sportvisserijvoor 1 oktober van het lopende jaar.

Let op!

De VISpas is geldig gedurende het lopende kalenderjaar. Het opzeggen van de VISpas voor het komende kalenderjaar moet vóór 1 oktober 2021 van het lopende jaar gebeuren. Indien u de VISpas voor het seizoen 2022 wilde opzeggen dan had u dit voor 1 oktober 2021 te doen.

Opzeggen NA 1 oktober is niet meer mogelijk

Opzeggen werkt als volgt:

1. Ga naar www.mijnsportvisserij.nl
  2. Registreer je eenmalig of log hier in
  3. Kies 'VISpassen' in het menu (koppel indien nodig nu eerst je VISpassen aan je account)
  4. Kies onder 'Acties' voor 'Opzeggen' bij het document dat je op wilt zeggen
  5. Geef een reden op en klik op 'Opzeggen'

Nadat je het formulier hebt ingevuld, ontvang je een automatische bevestiging per e-mail en wordt de opzegging in behandeling genomen.

Beëindigen lidmaatschap bij overlijden

Een familielid van u is overleden. We kunnen ons voorstellen dat de afhandeling van de zaken van een overledene niet altijd even makkelijk is. Daarom maken we het graag eenvoudig. Je kunt hieronder het overlijden aan ons doorgeven.
Het opzegging van de VISpas bij overlijden graag gebruik maken van de onderstaande mailadres: penningmeester@hsvgroothoekschewaard.nl. Bij overlijden, hebben we een kopie van de Akte van Overlijden nodig. Als u een digitale kopie (pdf- of jpg-bestand) hebt, kunt u alles online regelen. Aan het einde van dit formulier kunt u de kopie van de Akte van Overlijden te uploaden.

Tip: U kunt eenvoudig een foto van de Akte van Overlijden maken met uw mobiele toestel.

Hoe kom ik aan een overlijdensakte?

Voor de veiligheid vragen we u als bewijs een kopie uittreksel overlijdensakte op te sturen. Een uittreksel overlijdensakte kunt u opvragen bij de gemeente waar de overledene woonachtig was.