Veel Gestelde Vraag

Met de start van het nieuwe visjaar zijn er veel sportvissers die de kou trotseren en aan de waterkant vertoeven. De meeste sportvissers die tijdig betaald hebben (bijvoorbeeld via een machtiging), ontvingen in december de VISpas 2021. Het versturen van de documenten levert altijd vragen op, waar we je via dit bericht graag antwoord op geven.

Ondanks dat het overgrote deel van de sportvissers tijdig hun VISpas 2021 hebben ontvangen, zijn er oorzaken waardoor de VISpas later op de mat ploft: 
  • Het visdocument is kwijtgeraakt in de postverwerking;
  • Je bent vergeten om een adreswijziging door te geven;
  • Er is wat misgegaan met de betaling door het ontbreken van een juist betalingskenmerk.



Wat als ik mijn VISpas nog niet heb?

Op www.mijnsportvisserij.nl kun je bekijken welke gegevens bekend zijn bij ons. Daar zie je ook of de betaling goed is verwerkt of niet. Bij een succesvolle betaling staat hier tevens een tijdelijk bewijs van lidmaatschap klaar, die je kunt uitprinten om direct naar de waterkant te gaan.



Tijdelijk bewijs downloaden of een duplicaat aanvragen




Adres wijzigen en kopie VISpas bestellen

Ook is het hier mogelijk om je adreswijziging door te geven.



Adres wijzigen




Ik heb betaald en mijn gegevens kloppen, maar ik heb nog steeds mijn VISpas niet. Wat nu?

Mocht je adres hetzelfde zijn gebleven en mocht je tijdig betaald hebben, dan kun je dit aangeven via vispas@sportvisserijnederland.nl. Wij streven ernaar om binnen drie werkdagen jouw vraag te beantwoorden, maar in drukke weken kan dit iets langer duren.

Het is sinds kort ook mogelijk om eenvoudige vragen te stellen aan Bruno de Chatbot via https://www.sportvisserijnederland.nl/vispas/




Je kunt de chatbot gebruiken door rechtsonderin op het ballonnetje te klikken. Stel vervolgens je vraag en krijg direct antwoord!