Havenmeester: Boten te Water

Zaterdag, 17 april 2021 - Vrijdag, 30 april 2021

Clubgebouw Hengelsportvereniging Groot Hoeksche Waard

De derde zaterdag van april (17 april) gaan alle de boten die op de kant liggen bij de hengelsportvereniging, weer te water. Helaas gaat deze bijeenkomst van de boten te water lating niet door. Botenbezitters dienen het individueel zelf regelen voor het te water lating!

Dit naar aanleiding van de actuele ontwikkelingen met betrekking tot de indamming van het Coronavirus in Nederland geeft Hengelsportvereniging Groot Hoeksche Waard gevolg aan de oproep van het RIVM en de Nederlandse overheid.

GRAS MAAIEN – WAAROM

In maart stijgt de temperatuur en begint het gras weer langzaam te groeien. In april t/m oktober is het belangrijk om het gras regelmatig te maaien, om het mooi en gezond te houden. Daarom moeten alle visboten van het terrein.

Derde zaterdag in mei: Terrein Leeg

Vanaf de derde zaterdag in mei (15 mei)  mogen er géén visboten meer op het terrein aanwezig zijn. Is het visboot op de door het bestuur bepaalde datum nog niet in het water gebracht, dan zal dit gebeuren op kosten van de huurder. Indien deze kosten niet binnen 4 weken na ontvangst van de nota zijn betaald, dan wordt de huurovereenkomst als beëindigd beschouwd.
Voor meer informatie ga naar Havenreglement.

Het Bestuur